Schudnąć 10 kg w miesiąc. Czy to możliwe?

Utrata 10 kilogramów w ciągu miesiąca jest bardzo realne. W rzeczywistości, większość dietetyków zaleci uczynić ten swój cel utraty wagi, ponieważ pozwala schudnąć w zdrowym tempie. Jeśli chcesz stracić 20 lub 30 kilogramów w miesiąc, być może trzeba iść na ekstremalne lub bardzo intensywny reżim treningowy, który może być szkodliwy dla zdrowia. Utrata 10 kilogramów w ciągu miesiąca nie wymaga, aby prowadzić bardzo ograniczającą tryb życia, a także sprawia, że łatwiej jest utrzymać zdrową wagę.

Dlaczego jest to, można stracić 10 funtów miesięcznie?

Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Walki z Otyłością, stracisz 2 kg na tydzień jest z powodzeniem można wyciąć 1000 kalorii codziennie. Oznacza to, że wystarczy tylko obniżyć 8.000 kalorii co tydzień, aby stracić 10 kilogramów miesięcznie. Ten cel utraty wagi można osiągnąć poprzez ścisłą dietę samodzielnie lub połączenie umiarkowanej diety i codziennego programu ćwiczeń.


Jak stracić 10 kg miesięcznie?

Każdy plan odchudzania wymaga zaangażowania i poświęcenia, i nie będzie osiągnąć swój cel, jeśli nie zatrzymać wierny swoim planie. Jeśli zastosujemy odpowiedni plan bez wątpienia należy zobaczyć wyniki na koniec miesiąca. Oto kilka rzeczy, które należy zrobić, jeśli chcesz stracić 10 kilo w ciągu miesiąca.

Krok 1

Przede wszystkim, musisz udokumentować wszystkie posiłki i napoje, które można spożywać codziennie, a następnie obliczyć całkowitą ilość kalorii. Można obliczyć kalorie, które są obecne w każdym rodzaju spożywanych pokarmów przy użyciu internetowego licznik kalorii, który jest dostępny w wielu zdrowia i stron internetowych żywieniowych. Po znalezieniu swoje dzienne spożycie kalorii, możesz zdecydować, który rodzaj pożywienia należy podjąć lub unikać, aby osiągnąć swoje cele kalorii.

Krok 2

Twoim celem jest, aby obniżyć zużycie kalorii o 500 codziennie. Staraj się nie jeść przekąski, które zawierają duże ilości kalorii i jeść niskokaloryczne alternatywy dla produktów, które lubisz. Ponadto, musisz jeść mniejsze porcje potraw każdego posiłku. Przed zakupem żywności, należy przeczytać na opakowaniu, aby dowiedzieć się zalecaną wielkość porcji. Zaleca się spożywać więcej owoców i warzyw, ponieważ te produkty są bogate w błonnik, witaminy i minerały, a są one mało kalorii.

Krok 3

Wykonaj program ćwiczeń, które mogą pomóc spalić co najmniej 667 kalorii dziennie.Rodzaj ćwiczeń wybrać i twoja waga będzie ustalić, jak wiele kalorii można spalić. Niektóre z zalecanych działań fizycznych, które możesz zrobić, aby schudnąć są biegi, kolarstwo, pływanie, wioślarstwo, aerobik i inne.

Krok 4

Inne niż utraty wagi, należy także zaangażować się w trening siłowy, aby Twoje ciało bardziej stonowanych i atrakcyjne. Wiadomym jest, że trening siłowy może pomóc zbudować szczuplejsze mięśnie, spalić więcej tłuszczu, poprawić metabolizm i promować utrata masy ciała. Należy upewnić się, że działa na wszystkich głównych grup mięśni, które obejmują klatkę piersiową, ramiona, plecy, ramiona i nogi.

This entry was posted in Odchudzanie and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz