Jak stracić 10 kg w tydzień

Witam, chciałabym opowiedzieć wam moją historię. Nazywam się Jane Lasowska i mieszkam w USA. Wierzę, że jestem mądrą i rozsądną kobietą, dlatego z zasady nie przesadzam. Teraz mogę powiedzieć na pewno, że wyglądam świetnie jak na mój wiek (37 lat). Jak do tego doszłam? Pewnego dnia spojrzałam w lustro i zdał sobie sprawę muszę coś zmienić. Pierwszy punkt w mojej wyimaginowanej liście było stracić dziesięć kilogramów. Nie mogę powiedzieć, że wyglądał nieatrakcyjnie. Chciałem poczuć się lepiej i wyglądać młodziej.

Próbowałem poszukiwania źródeł internetowych, ponieważ moim celem było stracić 10 kilogramów na tydzień i mieć świeży i młody wygląd. Wiem, jak ważne jest, zwłaszcza dla kobiety, aby uzyskać dzienną normę witamin, węglowodanów i białek. I nie będzie do powstrzymania się od nich. Musiałem więc zrównoważonej diety.

Ja też założyłem własny plan i nie mam zamiaru rezygnować z niego. Wyciągnąłem się w garść i powiedział zdanie, że muszę to zrobić. To jest jak moja osobista ścieżka, jak schudnąć 10 kg na tydzień zaczął. Udało mi się w moich inspiracjach, a teraz, kiedy już udało się schudnąć, chcę podzielić się moim doświadczeniem z innymi kobietami, które chcą same i nie ma wystarczającej woli, odwagi, czy cokolwiek to jest, aby rozpocząć.


Każda pani chce wyglądać atrakcyjnie, wolny i sexy. Ale każdy z nas ma własne powody, co zatrzymuje nas i to, co może wyzwolić nas krok przez próg strachu i niezdecydowania i uczynić drogę do lepszej przyszłości.Rzeczą zadbali zakłada, że trzeba, aby stracić tłuszcz, aby osiągnąć swój cel. I to jest najtrudniejsze do zrobienia. Polecam Ci pamiętać bodźca, który pomoże ci.

Jak dla mnie, bardzo podobał mi proces. Dieta pozwól mi spotkać wyzwanie i pokonać go z godnością. Postanowiłem przeanalizować swoje poglądy na różne rzeczy i ostatecznie pozbyć się starych priorytetów, które nie są up-to-date.

Znalazłem wielki diety przez przypadek. Ale to wydaje się być dobry. Zrobiłem pierwszy krok. Było tam napisane, że wszystko jest proste. Wystarczy jeść pokarmy sprecyzowane przez siedem dni i uciec pewne produkty, które są oznaczone jako zakazane. Kiedy czytasz te instrukcje nic wydaje się być trudne do naśladowania. W praktyce może to być trudne na początku, aby zabronić swoim Dłonie niezdrowego, tłustego jedzenia. W końcu twoje ciało będzie dziękuję bardzo. Twoja skóra będzie elastyczna i dostać nowy.

Oprócz porad dotyczących diety i zdrowej żywności zacząłem uprawiać sport. Pracuję w biurze i siedząc większość czasu. Ćwiczenia fizyczne 3 razy w tygodniu, służył mi dobrze.
Co mam poprowadzone przez całą moją drogę odkładać ciężar pamiętając mój cel, który nie pozwolił mi odwrócić się od właściwej drodze.

Szybki i łatwy sposób

Podjąłem decyzję o utworzeniu tej strony tak, że kobiety mogą zrozumieć, że ich problemy z nadwagą są większe, niż są sami. Chcę wyjaśnić tym, którzy są schudnąć 10 kilo w tydzień, jak to wszystko działa.

Używam dwóch słów w tytule, szybki i łatwy. Nie, nie jest utopią. Trzeba tylko zrozumieć istotę „łatwo”. Wtedy będę z wami podzielić fantastyczną metodę pracy.

Nigdy nie uda się stracić 10 kilogramów w tydzień lub nawet 1 kilograma, jeśli po prostu robić to, co mówi, dieta i położył się na kanapie. Bądź mądry i pomyśleć 1 krok do przodu. W tym przypadku pierwszy wynik będzie widoczne na dzień lub dwa.

Najpotężniejszy mechanizm jest twoja świadomość. Wszyscy mamy wewnętrzną siłę. Nie pozwól mu odpocząć głęboko pod stertą zadań, które pozostanie w twojej głowie. Zawsze łatwiej jest po prostu zrezygnować i nic nie robić. Wystarczy wyobrazić sobie, w jaki sposób będzie się czujesz, kiedy osiągniesz swój cel. Ja osobiście czułem się tak zadowoleni i pełne, że jestem jakby promieniujący pozytywne emocje.

Pozbyć się sceptycyzmu i mieć pewność, że jesteś w stanie stracić 10 kilogramów w 10 dni. Powszechną reakcją jest zaprzeczenie sukces i zapytać „jak” na każdym kroku w kierunku nowego siebie. Zapewnić sobie, że twój sposób utraty wagi będzie łatwe, szybkie i skuteczne. Psychologowie twierdzą, jeśli masz jakieś życzenie, automatycznie otrzymujesz możliwości jej spełnienia. Bądź panem swojego ciała i losu!

1. Dieta

Oczywiście, nic nie jeść, nie jest prawidłowe. Dieta powinna być odpowiednia i zrównoważona inaczej można jeszcze schudnąć, ale się jeszcze mniej atrakcyjna jak wyciśniętego cytryny.

Kiedy jesteś na diecie pracujesz na obniżenie poziomu tłuszczu w organizmie. Z pewnością, aby schudnąć trzeba zastosować zintegrowane podejście. W tym punkcie chciałbym pokazać, jak tłuszcz wpływa na twoje ciało.

Dieta Próbowałem i zaoferować nie jest o złożoności. Wystarczy jeść małe porcje zdrowej żywności. Jeśli trzymać się harmonogramu i jeść 2 razy dziennie w ustalonych godzinach należy stracić 10 kilogramów w tydzień bez problemów.

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest, aby przemyśleć swój harmonogram. Codziennie znaleźć czas dla 4 lub 5 posiłków przerw i śledzić swój osobisty tryb.

Co jeść? Na śniadanie najlepsze jedzenie jest owsianka. Unikaj cukru i mięsa, lepiej dodać jakieś suszone owoce i ładować swoje ciało energią. W ciągu kilku godzin można napić się herbaty z jabłkiem lub pomarańczą. Czasami zdarza się, że jest możliwe, ale nie jedzą bananów regularnie ponieważ owoce kalorycznym.

Wyraź swoją 3-ga posiłek w postaci zupy. Możesz mieć kromkę chleba z zupą nadal, ale tylko jeden kawałek. Podczas 4. przerwie posiłku wziąć talerz z sałatka jarzynowa. Końcowy kurs będzie filiżanka posiłek lub herbatę. I nie jeść po 7 wieczorem!

Stracić 10 kg w 7 dni, jak widać, nie masz wiele do zrobienia. Wystarczy być sumienny i odpowiedzialny, przede wszystkim, przed siebie.

2. Ćwiczenia

Uprawianie sportu jest ważną częścią maratonu na utratę wagi. Ćwiczenia działają pozytywnie zarówno do utraty wagi i stanu zdrowia. Mam proste odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób stracić 10 kilogramów w ciągu tygodnia. Sport okazuje na swoim ciele i ustawia go do działania. Krew zaczyna krążyć szybciej i są bardziej intensywnie kalorie spalone. Krwi powoduje metabolizm i wszystkie niepotrzebne, wypracowane elementy są wypłukiwane z dala od ciała.

Jak już powiedziano wyżej ważne jest, aby zrobić ćwiczenia co najmniej 3 razy w tygodniu. Najlepsze dwie opcje są pływanie i aerobik poll. Oba działania działać pozytywnie na celu. Basen jest również relaks. Więc nie będzie upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu.

Stracić 10 kg w ciągu siedmiu dni nie należy ograniczać się do tylko uprawiania sportu 3 razy w tygodniu. 10-15 minut budzenia ćwiczenia będzie pobierać opłaty z radością na cały dzień.

Również zwrócić uwagę na rowerzystów. Jeździć na rowerze, każdy dzień w zwolnionym z szybkim tempem i robić to regularnie. Nie zapomnij odwiedzić siłownię. Doświadczenia wielu kobiet, jak i moim własnym wykazują, że ćwiczenia gimnastyczne uczynić cuda dla ciała. Rozważ rozciągania działalności. Będą one zapobiec ciała z wiotczeniu, które mogą się pojawić, jeśli chcesz stracić 10 kg w tak krótkim czasie.

Niezależnie od tego, co oznacza, że z działalności wybrać, być sobą, być pozytywne, cieszyć się życiem i nie przejmuj się!

This entry was posted in Odchudzanie and tagged , , , , . Bookmark the permalink.